موضوع اقدام پژوهی : چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟
نوع فایل:ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه:26
دانلود و خرید به صورت آنلاین
پشتیبانی در صورت هر گونه مشکل
فهرست مطالب
چكيده 6
توصیف وضع موجود. 7
گردآوری اطلاعات( شواهد1) 7
يافته هاي علمي: 9
عوامل دخیل در شکل گیری ارتباط: 9
موانع ارتباط: 10
رشد اجتماعی نوجوان: 11
ويژگي هاي نوجواني كه به قدر كافي از محبت بهره مند بوده است: 11
ويژگي هاي نوجواني كه از محبت محروم بوده : 12
علل عدم تعامل يافتگي نوجوان: 12
محيط هاي نا مساعد خانوادگي: 13
پيشينه: 15
1-بررسي رابطه كژ رفتاري هاي اخلاقي-اجتماعي.. 15
محقق : سيامك مهابادي.. 15
خلاصه یا فته ها ی پیشینه: 15
نتايج ويافته هاي اين تحقيق به شرح ذيل مي باشد : 16
پيشنهادها : 17
نتايج تحقيق : 25
پيشنهادات : 26
منابع. 28
چكيده
امروز، در نقاط مختلف دنيا، افراد زيادي از اختلالات اجتماعي رنج ميبرند و بيماريهايي چون افسردگي، اضطراب، پرخاشگري همچون بيماري سرماخوردگي روز به روز شايعتر گشته، سلامت اجتماعي افراد را به خطر افكنده است. اختلالات اجتماعي فرصت زندگي مفيد و سالم را از افراد گرفته و عملكردهاي رفتاري آنان را دگرگون ساخته و زندگي را چون كلافي سردرگم ساخته است و افراد معني زندگي را به درستي درك نميكنند. ازآنجا كه هر معلولي از علتي نشأت ميگيرد پس عدم سلامت اجتماعي نيز داراي علت يا عللي ميباشد و از طرفي پيشگيري از بيماري مقدم بر درمان است. نتايج اين تحقيق گوياي اين مطلب است كه:
1- بين سن دانشآموز و پرخاشگري رابطه معنيداري وجود دارد.
2- بين شغل والدين و پرخاشگري رابطه معنيداري وجود ندارد.
3- بين تحصيلات والدين و پرخاشگري فرزندان همبستگي معنيداري وجود ندارد.
4- همچنين بين سن والدين و پرخاشگري فرزندان، بين جمعيت خانواده و افسردگي
فرزندان و بين فقدان والدين و پرخاشگري رابطه معنيداري وجود ندارد.
5- بين موقعيت تحصيلي دانشآموز و پرخاشگري رابطه معنيداري وجود دارد.
قیمت:4000 تومان
نظرات شما عزیزان: